تجارت بهداشت کیمیای ارس
تجارت بهداشت کیمیای ارس

شرکت تجارت بهداشت کیمیای ارس در سال 2013 با هدف تولید محصوالت آرایشی و بهداشتی در منطقه آزاد ارس و در زمینی به مساحت 5000 مترمربع شروع بکار کرد و با تکیه بر توانایی های خود در عرصه های علم و فناوری ، فروش و توانایی های برجسته مدیریتی، توانسته روز به روز در این عرصه به سرعت ترقی نموده و به منظور بالا بردن سطح رضایت مشتریان، با تولید مرغوبترین محصولات و استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات دنیا در تولید محصولات با کیفیت و بهره بری از ساختار و نظامی هماهنگ و علمی، تلاش دارد تا بخشی از نیاز آرایشی و بهداشتی را برآورده سازد.محصولات تولیدی در تجارت بهداشت کیمیای ارس عباتند از : اسپری خوشبوکننده بدن ، اسپری خوشبوکننده هوا ، اسپری موی سر، ادکلن جیبی، اسپری کف ریش ، بادی اسپلش ، کرمهای مرطوب کننده و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی میباشد. از ویژگی های مهم محصوالت تجارت بهداشت کیمیای ارس، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با اصالت و استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک با کمترین دخالت دست در ساخت این محصولات می باشد. این شرکت دارای آزمایشگاه های تحقیقاتی و کنترلی مجهز به ابزارها و ادوات علمی برای کنترل مواد اولیه و محصولات تولیدی براساس استانداردهای داخلی و جهانی می باشد.

ما با اعتقاد راسخ بر این نکته که “ایرانی می تواند” با هدف تامین نیازهای آرایشی و بهداشتی، تولید محصولات با کیفیت و شایسته مصرف کنندگان و نوآوری، ایجاد محصولات جدید همگام با رشد علمی جهان و نیاز مصرف کنندگان و تلاش در راستای نوآوری محصولات است . شرکت در فاز اول اقدام به تولید اسپری بدن و ادکلن های جیبی با برند رکورد (RECORD)  نمود. ظرفیت تولید روزانه این شرکت 3000عدد اسپری و 5000 عدد ادکلن جیبی در فاز اول بود که در سالهای بعد شرکت در فازهای توسعه ای محصوالت خود را به اسپری موی سر با ظرفیت روزانه 17000 عدد، اسپری خوشبوکننده هوا با ظرفیت روزانه 20000عدد و ادکلن شیشه ای با ظرفیت روزانه 5000 عدد افزایش داد.

اکنون محصولات این شرکت تحت عنوان چهار برند رکورد (RECORD) و کریسمس (CHRISTMAS) رکورد پلاس ( Record Plus ) ایزو لوکس ( Iso lux ) به بازار عرضه می گردد. در فازهای توسعه بعدی، شرکت در نظر دارد محصوالت اسپری کف ریش، محصوالت ضد عرق (اسپری و مام) ، پاک کننده لاک ناخن و محصوالت آرایشی و بهداشتی بصورت تخصصی را در لیست محصوالت تولیدی خود قرار دهد. از ویژگی های مهم محصولات این شرکت، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با اصالت و استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک با کمترین دخالت دست در ساخت این محصولات می باشد. این شرکت دارای آزمایشگاه های تحقیقاتی و کنترلی مجهز به ابزارها و ادوات علمی برای کنترل مواد اولیه و محصولات تولیدی براساس استانداردهای داخلی و جهانی می باشد.